onsdag 17. oktober 2012

Før og etter!!!! og sånn ble det til slutt da...

 bare for å ha gjort det.... må si jeg fikk SJOKK!  Da jeg var her første gang..... Og må si at jeg trodde ikke det skulle bli så bra som det er blitt.. brukt MASSE  tid da......

Kaos...
enda mer kaos

tja.. kaos...

sofa der sto før...
 stua....
 og stua...
Gangen....
Kjøkkenet...
gangen etter rydda litt
 Rommene til unga.. tok det nesten 1 mnd før jeg oppdaga var her for sto så masse foran dørene... dette er Sara sitt... Under opprydning da...















Simen sitt.. kom ikke inn her engang
 Sånn ble rommet til Simen

og sånn ble sara sitt

stua etter noe opprydning

kjøkkenet
"Rommet" mitt
Stua nå (ommøblert da)
Gangen
Stua fra andre siden (der sofa sto før)
Stua tatt andre veien
Gangen inn mot soverommene til unga og studio..
Gangen tatt fra utgangsdøra
Studio
og studio
Spisestue1
og spisestue 2
og enda et av stua

1 kommentar: