torsdag 10. april 2014

Ja og leve mens man kan det gjør man da...

nå skriver vi 10 april 2014.

jeg har vært alene nå siden slutten av Januar, og det har vært en forferdelig tid. Kjærligheten i mitt liv, han jeg vil dele resten av livet mitt med er borte! Og borte som i at han bare snudde ryggen til meg og gikk, etter å ha gjort meg til sin, alle planer alt vi hadde... Hele min verden falt i grus. Jeg har grått og rast og grått og rast og vært utrolig kreativ i lang tid, men så måtte jeg bare komme meg opp og vekk, for uansett hva jeg gjorde hjalp ingenting. Ja det er forskjellige sider i en sak, men nå har jeg hørt mange sider av den saken fra mange sider og ikke den det gjelder , så jeg er bare sinna, og veldig tom. føler meg som en halv person.
Men nå har jeg flyttet, fått en leilighet jeg stortrives i, blitt "ferdig" med fortiden, eller.... nå i det siste drømmer jeg, og det er ikke noe koselige drømmer. Jeg vil ikke prøve å tyde de for jeg vet vel hva de betyr.

Alltid har jeg sagt tenk på meg når det blåser og når du ser månen, det er det jeg gjør, og jeg vet at han også gjør det. Så synes at drømmene mine kan få være i fred jeg.

Mistet noe jeg hadde kjært her for 1 uke siden og det sa meg at jeg nå må gå videre, så hvorfor disse dumme drømmene??

Ingen som egentlig vet.. hvordan det er tror jeg. men ingen som trenger vite det heller.
jeg vet hva jeg føler og kommer alltid til å føle. Og jeg håper at jeg en dag skal være så heldig
å få lov til å føle det samme igjen..

men sukk..

Livet går videre, og jeg er da ung og sprek og har livet foran meg.

Uten deg, finnes ingen meg... er blitt til uten meg, finnes ingen deg.

hjertet mitt er tomt, men jeg smiiler og har det innmari bra om dagen likevel.
selvom savnet og følelsene er der.


Jeg har venner og barna mine og familien min så det holder for meg akkurat nå.

DET ER VÅR OG DET KOMMER EN NY SOMMER, OG DEN HAR JEG TENKT Å NYTE TIL DET FULLE. JEG SKAL SE FREMOVER OG GLEDE MEG FOR AT JEG ER TIL!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar