tirsdag 19. august 2014

Tid for ettertanke og litt til..

Ikke så ofte jeg blogger, men i dag følte jeg jammen meg for det.
Ting skjer for en grunn, og ikke alltid det er positive ting heller.
Jeg har vel alt å være takknemlig og glad for nå føler jeg, men er liksom noe som mangler også. Har fantastiske mennesker rundt meg, både familie og venner og bekjente... En ting som mangler er en som alltid har vært der og stått meg nær, men han har valgt å ikke ha kontakt helt alene, verst er det for mamma og pappa synes jeg, og vet at mamma har det vondt pga det. de blir ikke akkurat yngre med årene heller og begge har slitt mye med sykdom og vondter osv i det siste. Jeg prøver hjelpe så godt jeg kan, men ikke alt jeg får til heller. Men nok om det. Venner jeg savner som jeg er utrolig glad i, noen av de har jeg vel valgt å ikke ha kontakt med, andre har det bare blitt sånn med, men tenker på dere likevel,så sånn er det. Andre igjen kan jeg ikke eller får jeg ikke ha kontakt med, men sånn er det nå i livet. Dere er med meg uansett!! <3 <3 <3 Nye mennesker kommer også inn i livet mitt, og det er bare søte herlige mennesker alle sammen. Er noen få jeg kan si har en spesiell plass i hjertet mitt og de vil for alltid ha det.Livet mitt kunne vært ganske annerledes nå enn det det er, men gud å jeg elsker livet mitt nå. High on life er det jeg er, og det er en herlig følelse. Plassen jeg har flytta til har også mye å si, for jeg stortrives på landet.
I går 18 august var det skolestart for begge mine, og det i samme klasse, men lykken ble kortvarig da eldstemann plutselig ikke fikk gå på skolen pga skolerett osv, nederlag og mammahjertet har vondt av han pga det. Men stå på gutten min, så fikser det seg. Ikke mye jeg får hjulpet til med siden han er 20, men er nå her for han uansett hva det måtte være. og det vet jeg søstern og kjæresten hans er også. Hatt en vidunderlig sommer, ikke vært så masse på tur , men hatt en herlig langweekend med fantastiske mennesker til Drøbak og et par turer på hytta til mamma og pappa, og hatt det helt knall hjemme og på jobb.. Jeg ELSKER jobben min, og føler meg vel priviligert fordi jeg er så heldig å ha funnet en sånn type jobb.. og så er jeg så heldig at jeg får låne noen smårollinger av og til da, ei jente på 2 og en gutt på 10 og lille Bella selvfølgelig. Så tusen takk Silje for det. Dere beriker livet mitt også på en helt spesiell måte.<3 <3 <3 

men nå skal jeg gi meg, holder på å forberede middag til asfaltgutta mine, så litt å styre med.
så frem til neste gang jeg blogger ha det flott alle sammen.

DET FINNES INGEN FREMMEDE, BARE VENNER VI IKKE KJENNER ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar