mandag 3. september 2012

Vel overstått, nå er det bursdager 15 og 18 år

I går søndag ble min datter konfirmert i Fjellhamar kirke, og det ble feiret på Alnabru.
Været var strålende, varmt med bunad på gitt...
Siden jeg ikke fikk ordna i lokalet før søndagen, var det mye som måtte gjøres på veldig kort tid, noe
jeg ikke rakk før kirken, så fikk rimelig panikk og ble stressa som f.. Men takket være utrolig gode venner og familie (dere er noen engler), så ble hele feiringen perfekt! og taler og sanger og alt var veldig bra. Noen vi ikke hadde sett på lenge var der og det var utrolig hyggelig. Og var noen som var ønsket der men ikke kom( det skuffet min datter med flere utrolig masse), men det gikk veldig fint uten noe som helst problemer, og gleden jeg så i ansiktet hennes da jeg fortalte at jeg hadde ordnet med skolen(dvs flytting) overskygget alt annet!!!! superfornøyd var hun, og i tillegg så jeg min sønn blomstre og smile med øynene (noe jeg ikke ser så ofte), da han fikk snakke med en han savner. Jeg føler meg utrolig priviligert som har de to barna jeg har, de er utrolige på hver sin måte, og jo eldre de blir jo mer ser jeg at jeg har gjort rett med oppveksten deres!
Stolt mamma ja.... I dag er hun 15 år, og på vei inn i voksenlivet og om 20 dager er det min sønn sin tur som blir 18!!!! Myndig.. uææææ, hvorfor må de vokse så fort??!!! Men litt godt se de bli selvstendige, fornuftige mennesker.... I dag blir det å pusle litt rundt omkring og sende min datter på shopping med sin kusine etter skolen.. og så er det å vente på at skolen/skolekontoret skal gi lyd og bekrefte flyttingen, og det håper jeg ikke tar lang tid så hun slipper miste mye undervisning..
Den som venter på noe godt...... eller den som jobber ræva av seg for å lykkes i det man oppnår..
Ja den er heldig og utrolig glad når ting går veien.. så man venter aldri forgjeves tror jeg, men man må jobbe litt for å oppnå de ting man vil!!! ha en strålende solfylt mandag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar